Vásárlási tájékoztató

Üdvözlünk weboldalunk látogatói között!  
Az oldalon információt kaphatsz a Varga Pincészet borairól és meg is vásárolhatod azokat. Az alábbiakban olvashatod a weboldalunkon történő vásárlással kapcsolatos legfontosabb információkat.
 

1. Elérhetőségeink

Ha bármilyen kérdésed felmerül, örömmel állunk rendelkezésedre az alábbi elérhetőségeken:
Cím: 8257 Badacsonyörs Füredi út 49.
Tel.:    +36-87-471-211 
Email küldés:  www.vargabor.hu/kapcsolat
Nyitva tartás
 

2. A termékek

A termékek a „Boraink” menüpont alatt találhatók.
A termékválasztékban való eligazodást segíti a termékstruktúra:

  • Minden bor
  • Bázis borok
    •    Fehérborok
    •    Rozéborok
    •     Vörösborok
  • Prémium borok
  • Ház bora termékcsalád
  • Kedvezményes ajánlatok
    •     Borválogatás
    •     A hét bora
  • Egyéb termékek,

illetve az „Íztérkép”, mely az egyes borokat a száraz-édes illetve a testes-könnyű dimenziók mentén egy koordináta rendszerben jeleníti meg.
 

3. A termékekre vonatkozó alapvető információk

Minden terméknek külön adatlapja van, melyen megtalálhatók az adott termékre vonatkozó alapvető információk. Az adatlap a „Boraink” menüpontból, az adott bor képére kattintva érhető el. Fontos, hogy az adatlapon található termékfotó csak illusztráció, a termék pontos adatait (megnevezés, évjárat, stb.) szövegesen közöljük.
Mindig jóhiszeműen járunk el és törekszünk arra, hogy minden, az oldalon található információ aktuális és pontos legyen. Ha mégis hibát észlelnél, kérünk, jelezd nekünk, hogy javíthassuk! 
Kérünk, hogy amennyiben a webáruházban található bármely termékkel kapcsolatban a közölteknél több információra van szükséged vagy bármilyen kérdésed felmerül, a vásárlás előtt vedd fel velünk a kapcsolatot az 1. pontban található elérhetőségeink valamelyikén.
A vételár mindig az adatlapon, a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg („Online ár”), amely tartalmazza a mindenkori általános forgalmi adót (ÁFÁ-t).
A göngyöleg (borospalack) árát a vételár nem tartalmazza. A betétdíj ÁFÁ-val növelt bruttó összege az adatlapon minden esetben külön, egyértelműen feltüntetésre kerül. A betétdíjat azért tüntetjük fel külön, mert a lényege éppen az, hogy ezt az összeget visszakapod, amennyiben az üveget visszaváltod, így a palack ára az egyutas, eldobó palackokkal ellentétben nem épül be a bor árába.
A jogszabályok által előírt egységár a borok esetében a literár, mely a borok adatlapján szintén feltüntetésre kerül. A literár szintén nem tartalmazza a göngyöleg árát, de tartalmazza a mindenkori ÁFÁ-t.
 

4. A megrendelés

A megrendelés leadására a Webáruházban a „kosár” használatával van lehetőség. A „Boraink” menüpontban a kiválasztott termék képére kattintva érheted el az adott termék adatlapját és az itt található „KOSÁRBA” gombra kattintva teheted a terméket a kosaradba.
A kosár tartalmának módosítására a „Kosár” menüpont alatt van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, a termékek törölhetők a kosárból, illetve a „VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA” gombra vagy a „Boraink” menüpontra kattintva további termékek helyezhetők a kosárba.
A kosár összeállításánál kérünk, vedd figyelembe, hogy házhoz szállítás esetén a borokat 6 palackos kartondobozokba csomagoljuk, ezért a megrendelt palackok számának hattal oszthatónak kell lennie.
Amennyiben a kosár tartalmát véglegesítetted, a „RENDELÉS LEADÁSA” gombra történő kattintást követően
- válaszd ki a fizetési módot (lásd 6. pont)
- majd add meg a szükséges adatokat (lásd 7. pont).
Az adatok megadása után a „TOVÁBB” gombra kattintva jelenik meg a vásárlás adatait összegző oldal („Rendelés ellenőrzése”), ahol még egyszer ellenőrizheted és szabadon módosíthatod rendelésed adatait.
A megrendelés elküldésére az összegző oldalon található „MEGRENDELÉS” (átvételkor történő fizetés esetén) illetve „FIZETÉS BANKKÁRTYÁVAL” (azonnali, bankkártyával történő fizetés esetén) gombra kattintva kerül sor. Utóbbi esetben a megrendelés érvényességének feltétele a sikeres banki tranzakció (lásd 7. pont). 
 

5. Átvételi mód

A borokat kérheted házhoz szállítással, de kérünk, vedd figyelembe, hogy külföldre nem szállítunk, így csak magyarországi szállítási címet tudunk elfogadni.
A szállításhoz a borokat 6 palackos kartondobozokba csomagoljuk, ezért a megrendelt palackok számának hattal oszthatónak kell lennie.  Kérünk, a kosár összeállításánál vedd ezt figyelembe.
A házhoz szállítást a GLS Futárszolgálat  https://gls-group.eu/HU/hu/home végzi.
Minden munkanapon az előző munkanap délelőtt 9 órától aznap délelőtt 9 óráig beérkezett megrendeléseket összekészítjük és átadjuk a DPD-nek, ők pedig a szokásos eljárásmenetben az átvételt követő munkanapon kézbesítik neked a csomagot. 
A kézbesítés időpontjáról a futárszolgálat az általad megadott e-mail címre külön e-mail értesítőt küld, melyben szerepel:
- küldeményed azonosítószáma(i) és
- a GLS futárszolgálat ügyfélszolgálatának elérhetőségei, melyeken információt kaphatsz a csomagodról és módosíthatod a kiszállítás paramétereit.
A kézbesítés napján a GLS még egy e-mailt küld, melyben megadnak egy egyórás idősávot, amikor a kézbesítés várható. Ezért is fontos, hogy az e-mail címedet pontosan add meg!
Kérünk, vedd figyelembe, hogy törékeny áruról van szó, így szerencsére csak nagyon ritkán, de előfordul töréskár. Ilyenkor a kiszállítás hosszabb időt vehet igénybe. Ha csak egyetlen palack is megsérül, a futárszolgálat az egész küldeményt visszahozza hozzánk és mi újra összekészítjük és feladjuk azt. Ez neked természetesen semmilyen plusz költséggel nem jár, de a hiba észleléséhez és az újraküldéshez időre van szükségünk. Megértésedet köszönjük!
A házhoz szállítás díja 30.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes, az alatt 1.999 Ft Magyarország teljes területén!
 

6. Fizetési módok

Ha az átvételkor történő fizetést választod, házhoz szállítás esetén kézbesítéskor, készpénzfizetés ellenében veheted át a csomagod a futártól.

Rendelésed ellenértékét bankkártyád (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro) segítségével kifizetheted azonnal, a megrendelés során is. Ha bankkártyás fizetést választasz, a „FIZETÉS BANKKÁRTYÁVAL” gombra kattintva automatikusan a tranzakció lebonyolítását végző BORGUN pénzügyi szolgáltató fizetési oldalára jutsz. Itt kell megadnod a bankkártyás fizetéshez szükséges adatokat:
- Kártyabirtokos: A bankkártyán található név.
- Kártyaszám: A bankkártyán található 16 jegyű szám szóközök és kötőjelek nélkül.
- Lejárati dátum: A bankkártyán hónap/év formátumban van feltüntetve (pl. 06/17 - 2017. június). A lenyitható ablakokból válaszd ki bankkártyád érvényességi dátumát.
- CVC- ellenőrző kód: Fordítsd meg a kártyád, és keresd meg az aláírást tartalmazó mezőt! Itt találod a kártyaszámod utolsó 4 számjegyét (vagy a 16 jegyű kártyaszámot), amit egy különálló, három számjegyből álló kód követ. Ez a három számjegy az ellenőrző kódod.
Az adatok megadása után kattints a „Fizetés” gombra.
A tranzakció eredményét a BORGUN azonnal automatikusan megküldi nekünk. Kérünk, ne zárd be a böngészőt és ne szakítsa meg a folyamatot! Csak a sikeres banki tranzakciót igazoló értesítés birtokában küldjük ki a megrendelésről az automatikus visszaigazoló e-mailt (lásd 8. pont) részedre. Így, bankkártyás fizetés választása esetén, a megrendelés csak a sikeres banki tranzakcióval válik érvényessé.
A BORGUN által alkalmazott biztonsági megoldásokról itt tájékozódhatsz.
 

7. A megrendelő adatai, regisztráció

A megrendeléshez a következő adatokat kell megadnod:
- Név (Magánszemély megrendelő, céges megrendelés esetén a megrendelés feladója, illetve a kontaktszemély, akit a megrendeléssel kapcsolatos egyeztetés céljából kereshetünk, ha szükséges.)
- Cégnév (Céges megrendelésnél.)
- Telefonszám (Ezen a telefonszámon keresünk mi is, ha a rendeléssel kapcsolatban egyeztetés szükséges, illetve a futárszolgálatnak is ezt a számot továbbítjuk a kiszállítással kapcsolatos egyeztetés céljára, ezért fontos, hogy olyan számot adj meg, amin elérhetünk. Kérjük, a +363012345678 formátumot használd. Köszönjük!)
- Email cím (Erre a címre küldjük az automatikus visszaigazolást a megrendelésről és a futárszolgálat is ide küldi az email értesítőt a kiszállítás napjáról és idejéről, ezért nagyon fontos, hogy pontosan add meg és a megrendelést követően figyeld a postafiókodat.)
- Számlázási cím (A számlát erre a címre állítjuk ki.)
- Szállítási cím (A cím, amelyre a kiszállítást szeretnéd kérni.)
A megjegyzés rovatba írhatod a csomagot összeállító munkatársainknak illetve a kiszállítást végző futárnak szóló kéréseket, üzeneteket. Kérünk, utóbbi esetben vedd figyelembe, hogy a futárszolgálatnak maximum 40 karakter hosszúságú üzenetet tudunk továbbítani.
Amint látod, csak olyan adatokat kérünk, melyekre a megrendelés teljesítéséhez szükség van. Kérünk, ezeket pontosan add meg, hogy a pontatlan adatokból származó hibákat, kellemetlenségeket elkerülhessük.
Az adatokat csak a megrendelés teljesítésének érdekében és mindig bizalmasan, a weboldalunkon közzétett Adatvédelmi és adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át.

 Az oldalunkon regisztráció nélkül is megnézhetsz minden információt és adhatsz le megrendelést. A regisztráció előnye, hogy segítségével elegendő egyetlen alkalommal megadnod a megrendeléshez szükséges adataidat nem kell minden vásárlásnál külön fáradnod ezzel.
A regisztrációra a „Belépés” menüpontra kattintva az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után van lehetőség, a „Saját fiók” menüpontban, az „Adatok módosítása” linkre kattintva. Regisztrációd törlését bármikor kérheted a 1. pontban található elérhetőségeink bármelyikén.


8. A megrendelés visszaigazolása

A megrendelésről az általad megadott e-mail címre automatikus visszaigazolást küldünk, melyen szerepel a megrendelés minden fontos részlete.
Kérünk, amennyiben az automatikus e-mail visszaigazolást nem kapod meg, ellenőrizd, hogy levelezőprogramod nem sorolta-e véletlenül a promóció vagy a spam mappába a levelünket és ha ott sem találod meg, vedd fel velünk a kapcsolatot 1. pont alatti elérhetőségeink valamelyikén, hogy a megrendelés beérkezését ellenőrizni tudjuk! (Ha nem kapsz visszaigazolást, annak lehet az az oka, hogy maga a megrendelés valamilyen okból nem érkezett be hozzánk, de az is előfordulhat, hogy mi megkaptuk a megrendelést, csak hozzád nem jutott el a visszaigazolás.) Kérünk, a visszaigazolót a megrendelés teljesítéséig őrizd meg.
 

9.  A megrendelés módosítása, lemondása

Személyes átvétel esetén a megrendelést egészen a csomag átvételéig szabadon módosíthatod, illetve törölheted. Kérjük, ha úgy döntesz, hogy mégsem jössz a csomagért, azt jelezd nekünk, hogy a megrendelést törölni tudjuk! Köszönjük.

Házhoz szállítás esetén a futárszolgálatnak történő átadást követően a megrendelés adatainak módosítására már nincs lehetőségünk. A csomag átvételéről a futárszolgálat e-mail értesítőt küld az általad megadott e-mail címre. Ebben az értesítőben megtalálod a futárszolgálat elérhetőségeit, melyen jelezheted feléjük, ha a szállítási címet vagy a kiszállítás dátumát módosítani szeretnéd.

Ha a borok átvételét követően azt tapasztalod, hogy nem a visszaigazolásnak megfelelően teljesítettük megrendelésedet, kérjük, jelezd nekünk az 1. pontban található elérhetőségeink valamelyikén, hogy a hibát orvosolhassuk. 
 

10. A vásárlástól való elállás

A vásárlástól a termékek átvételét követően 14 napig indoklás nélkül elállhatsz. Ezt a szándékodat az 1. pontban található elérhetőségeink valamelyikén egyértelműen kell jelezned. A szándék jelzésétől 14 nap áll rendelkezésedre, hogy a megvásárolt borokat bontatlan állapotban visszajuttasd hozzánk. Felhívjuk figyelmedet, hogy a termékek visszaszállításának költsége ebben az esetben téged terhel. Amint a termék visszaérkezett hozzánk, mi az eredeti fizetési móddal megegyező formában (készpénzes fizetés esetén postai utalvánnyal, bankkártyás fizetés esetén utalással) visszatérítjük neked a vásárlás összegét.


Köszönjük, hogy elolvastad a tájékoztatót!